بقلم الاعلامية : دولت عماد
اصعب واجمل شئ في الدنيا انك تكون
متمسك دايمااااا بنجاحك وحلمك ومكمل وبحب
تحقق حلمك رغم كل ظروفك وتفضل ثابت في طريقك
خليك قووووي وقد الحياه لان النجاح رحله
بنقع ونقوم بسرعه ونكمل
مين قال ان مفيش ضغوط وصعوبات بنقابلها
كل يوم بنقابل مواقف واشخاص الله المستعان
وبنتعلم من كل موقف ده الاهم ::::: اتعلم
الشاطر بجد اللي ينط من همومه بسسسسرعه ويكمل اللي رسمه لطريقه وبحب وحط تحتها تسعين خط
حب إللي بتعمله هتنجح
مش كلام ده واقع بعيشه
خليك_قد_الحياه